اینقدر به خودت سخت نگیر فقط تو نیستی که سوتی میدی!

قصد نداری تمرین کنی با خودت مهربون‌تر باشی…

خودآگاهی، نظارت بر خود و تلاش برای درست انجام دادن کارها خیلی مهم و سالمه، اما مثل هر ویژگی دیگه‌ای وقتی از یه حدی عبور کنه دیگه سالم نیست!

وجدان سالم کارش نظارت بر ماست تا طبق استانداردهای واقع بینانه رفتار کنیم؛ اما زیر ذره بین بردن خودمون و دائما ازخودمون ایراد گرفتن کار بخش دیگری در وجود ماست که بهش می گیم”خودِمنتقد”!

خودِمنتقد برخلاف وجدان سالم به رشد و سلامت ما کمک نمی‌کنه که هیچ، بلکه ما رو مضطرب و منزوی می‌کنه. «اشتباهات انسانی بخشی از وجود انسانی ماست و همه آدمها در اون مشترک هستن؛

تو تنها کسی نیستی که اشتباه می‌کنی» پس لطفا با خودت مهربون باش و تلاش کن اشتباهت رو جبران کنی تو برای اینکه با خودت مهربون‌تر باشی چیکار میکنی؟ برامون بگو تا از هم یاد بگیریم

من و همکارانم در تلاشیم همراهان امن شما باشیم در پویش رشد و آگاهی

آدرس : احمدآباد، بلوار بعثت، انتهای ناصرخسرو ۱۹ سمت چپ، پلاک ۳۰

️ ۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱ ۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹ ۰۹۳۵۵۳۰۷۳۱۱

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی)

با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب وحرفه ای  کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روان شناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

عنوان این پست : اینقدر به خودت سخت نگیر فقط تو نیستی که سوتی میدی!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *