مشاور تحصیلی کیه؟ چطوری بهمون کمک می کنه؟

بیا که حرف دلت اینجاست

از درس خوندنت راضی نیستی؟! فکر می‌کنی آنقدر که تلاش میکنی نتیجه نمی‌گیری؟! بی دقتی تو امتحانات زیاده؟! زمان برای درس خواندن کم میاری؟!

برای درس خواندن دقیقه نودی هستی؟! احساس می‌کنی حافظه ات دچار مشکل شده؟! نمیتونی یک برنامه ریزی خوب داشته باشی؟! هرچی برنامه ریزی میکنی نمیتونی دقیق اجرا کنی؟!

اگر دانش آموز یا دانشجویی هستی که بااین چالش ها دست و پنجه نرم می‌کنی، یه مشاور تحصیلی خوب می‌تونه کنارت قرار بگیره و بهت کمک کنه تا راندمان درس خوندنت رو بالا ببری‍ هر کدوم از این چالش ها رو داری کامنت کن راهنمایی ت کنیم

 

آدرس : احمدآباد، بلوار بعثت، انتهای ناصرخسرو 19 سمت چپ، پلاک 30 ️ 05138534111 09155307369 09355307311

من و همکارانم در تلاشیم همراهان امن شما باشیم در پویش رشد و آگاهی

آدرس : احمدآباد، بلوار بعثت، انتهای ناصرخسرو ۱۹ سمت چپ، پلاک ۳۰

️ ۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱ ۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹ ۰۹۳۵۵۳۰۷۳۱۱

 

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی)

با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب وحرفه ای  کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روان شناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

عنوان این پست :مشاور تحصیلی کیه؟ چطوری بهمون کمک می کنه؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *