راهی برای صمیمیت بیشتر کارگاه از مرزها تا رمزها

صمیمیت با کسی که دوستش دارید می‌تواند یکی از،ارزشمندترین جنبه های رابطه باشد صمیمیت سطوح و لایه هایی دارد .و رسیدن به عمیق ترین آن،اتفاقی نیست و باید مهارت آن کسب و دانش آن آموخته شود.

ما در دوره از،مرزها تا رمزها به تک تک این سطوح و ارائه راه های کاربردی جهت ایجاد صمیمیت بیشتر در رابطه ها پرداختیم. از،راز و رمزهای آون صحبت کردیم و نتایجی که مخاطبین دوره در پایان کارگاه اشاره داشتند نشانه موفق و کاربردی بودن این دوره هست.

اگر طالب ایجاد صمیمیت بیشتر در رابطت هستی و میخواهی ازین راز،و رمز ها و مرزها بدونی برای شرکت در کد 2 این کارگاه با ما تماس بگیر.

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش با 16 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات روانشناختی و مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره آماده ارائه خدمات تخصصی حضوری و آنلاین به هموطنان داخل و خارج کشور آدرس :

آدرس : احمدآباد، بلوار بعثت، انتهای ناصرخسرو ۱۹ سمت چپ، پلاک ۳۰

️ ۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱ ۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹ ۰۹۳۵۵۳۰۷۳۱۱

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی)

با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب وحرفه ای  کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روان شناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

عنوان این پست : راهی برای صمیمیت بیشتر کارگاه از مرزها تا رمزها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *