تمرین جذاب برای ذهن آگاهی( مشاهده حرکت ابرها)

 

فصل بهار آسمون خصوصا در روزهای ابری فرصت ویژه ای برای تمرین ذهن آگاهی بهمون میده که نباید از دستش داد. ️ تمرین مشاهده حرکت ابرها علاوه بر فواید همه تمرین های ذهن آگاهی که به آرامش و ارتباط بهتر ما با لحظه اکنون کمک می‌کنن، فایده های مهم دیگه ای هم داره که در ادامه مرورش می‌کنیم:

دنبال نکردن ابرها در میدان بینایی‌مون و صرفا مشاهده عبور اونها، ذهن ما رو توانمند می‌کنه که بتونه به افکار منفی نچسبه و با مشاهده و تجربه شون اجازه خروج اونها رو بده. این توانایی فوق العاده به کاهش افکار تکرار شونده و منفی در مشکلاتی مثل افسردگی، اضطراب و وسواس بسیار کمک می‌کنه.

بنظر شما این تمرین چه فایده های دیگه ای داره؟ نحوه انجام تمرین رو در ویدیو توضیح داده شده هر فرصتی دست داد سعی کنین انجامش بدین، لذت ببرین و اگر دوست داشتین تجربه تون رو اینجا به اشتراک بذارین

من و همکارانم در تلاشیم همراهان امن شما باشیم در پویش رشد و آگاهی

آدرس : احمدآباد، بلوار بعثت، انتهای ناصرخسرو ۱۹ سمت چپ، پلاک ۳۰

️ ۰۵۱۳۸۵۳۴۱۱۱ ۰۹۱۵۵۳۰۷۳۶۹ ۰۹۳۵۵۳۰۷۳۱۱

 

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره پویش(آگاهی)

با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر هانیه بیجاری و 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره  و روان درمانی در حوزه های مختلف بالینی و سلامت، زوج و خانواه، نوجوان، تحصیلی و شغلی و درمان تکنولوژیک به هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

تیم مشاوران و درمانگران مجرب وحرفه ای  کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره پویش آگاهی با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی و همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در روان شناسی و مشاوره، همراه امن شما در مسیر رشد و آگاهی خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

عنوان این پست : تمرین جذاب برای ذهن آگاهی ( مشاهده حرکت ابرها)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *